20 sep. 2023
/
Sentimentanalyse
Vertalen van klantenfeedback in concrete actie
De uitdaging
Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews
30.000
Slechte Reviews
30
/ Dag
Nauwkeurigheid
95%
De oplossing
Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.
Belangrijkste resultaten:
Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.
Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.
Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.
20 sep. 2023
/
Sentimentanalyse
Vertalen van klantenfeedback in concrete actie
De uitdaging
Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews
30.000
Slechte Reviews
30
/ Dag
Nauwkeurigheid
95%
De oplossing
Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.
Belangrijkste resultaten:
Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.
Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.
Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.
20 sep. 2023
/
Sentimentanalyse
Vertalen van klantenfeedback in concrete actie
De uitdaging
Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews
30.000
Slechte Reviews
30
/ Dag
Nauwkeurigheid
95%
De oplossing
Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.
Belangrijkste resultaten:
Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.
Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.
Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.
20 sep. 2023
/
Sentimentanalyse
Vertalen van klantenfeedback in concrete actie
De uitdaging
Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews
30.000
Slechte Reviews
30
/ Dag
Nauwkeurigheid
95%
De oplossing
Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.
Belangrijkste resultaten:
Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.
Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.
Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.
Lees meer artikels
We verleggen voortdurend de grenzen van wat mogelijk is en zoeken naar nieuwe manieren om onze services te verbeteren.
Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?
NeoTask

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved
Social
Onze Nieuwbrief
Abonneer op onze nieuwsbrief
Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?
NeoTask

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved
Social
Onze Nieuwbrief
Abonneer op onze nieuwsbrief
Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?
NeoTask

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved
Social
Onze Nieuwbrief
Abonneer op onze nieuwsbrief