20 sep. 2023

/

Sentimentanalyse

Vertalen van klantenfeedback in concrete actie

De uitdaging

Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews

30.000

Slechte Reviews

30

/ Dag

Nauwkeurigheid

95%

De oplossing

Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.

Belangrijkste resultaten:

  • Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.

  • Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.

  • Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.

20 sep. 2023

/

Sentimentanalyse

Vertalen van klantenfeedback in concrete actie

De uitdaging

Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews

30.000

Slechte Reviews

30

/ Dag

Nauwkeurigheid

95%

De oplossing

Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.

Belangrijkste resultaten:

  • Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.

  • Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.

  • Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.

20 sep. 2023

/

Sentimentanalyse

Vertalen van klantenfeedback in concrete actie

De uitdaging

Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews

30.000

Slechte Reviews

30

/ Dag

Nauwkeurigheid

95%

De oplossing

Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.

Belangrijkste resultaten:

  • Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.

  • Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.

  • Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.

20 sep. 2023

/

Sentimentanalyse

Vertalen van klantenfeedback in concrete actie

De uitdaging

Te midden van de drukte van nieuwe productlanceringen en technische updates miste onze klant een uitgebreid beeld van de stemming onder consumenten. Consumentenfeedback stroomde binnen via sociale media, forums en beoordelingssites. Voor onze klant was elke recensie een potentiële goudmijn aan inzichten, maar ze werden geconfronteerd met de taak om deze feedback handmatig uit te pluizen, wat zowel tijdrovend als onvolledig was.

# Reviews

30.000

Slechte Reviews

30

/ Dag

Nauwkeurigheid

95%

De oplossing

Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.

Belangrijkste resultaten:

  • Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.

  • Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.

  • Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.

Lees meer artikels

We verleggen voortdurend de grenzen van wat mogelijk is en zoeken naar nieuwe manieren om onze services te verbeteren.

28 mrt. 2024

LLMs are all the hype right now, but what are they excactly and how can they help you?

28 mrt. 2024

LLMs are all the hype right now, but what are they excactly and how can they help you?

28 mrt. 2024

LLMs are all the hype right now, but what are they excactly and how can they help you?

28 mrt. 2024

LLMs are all the hype right now, but what are they excactly and how can they help you?

1 mrt. 2024

Voel je je verloren in de AI en Machine Learning buzz? NeoTask helpt je bij het verduidelijken van deze concepten!

1 mrt. 2024

Voel je je verloren in de AI en Machine Learning buzz? NeoTask helpt je bij het verduidelijken van deze concepten!

1 mrt. 2024

Voel je je verloren in de AI en Machine Learning buzz? NeoTask helpt je bij het verduidelijken van deze concepten!

1 mrt. 2024

Voel je je verloren in de AI en Machine Learning buzz? NeoTask helpt je bij het verduidelijken van deze concepten!

3 mrt. 2024

De hype rondom AI is niet te ontkennen. Maar wat kunnen deze AI-tools nu voor uw bedrijf betekenen?

3 mrt. 2024

De hype rondom AI is niet te ontkennen. Maar wat kunnen deze AI-tools nu voor uw bedrijf betekenen?

3 mrt. 2024

De hype rondom AI is niet te ontkennen. Maar wat kunnen deze AI-tools nu voor uw bedrijf betekenen?

3 mrt. 2024

De hype rondom AI is niet te ontkennen. Maar wat kunnen deze AI-tools nu voor uw bedrijf betekenen?

Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?

NeoTask

NL

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved

Social

Onze Nieuwbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief

Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?

NeoTask

NL

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved

Social

Onze Nieuwbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief

Klaar om uw bedrijf te stroomlijnen?

NeoTask

NL

Copyright © 2024 NeoTask. All Rights Reserved

Social

Onze Nieuwbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief