Vertalen van klantenfeedback in concrete actie

20 sep. 2023

Tijdsbesparing

540 uren/maand

Kostbesparing

20k/maand

#Contracten

8000/Maand

De oplossing

Onze oplossing stelt het technologiemerk in staat om het internet uit te kammen - van forums, Twitter, Reddit, reviewsites en meer - op zoek naar klantbeoordelingen. Met behulp van geavanceerde sentimentanalyse categoriseert het systeem feedback in een beoordelingssysteem met sterren, zodat deze in één oogopslag kan worden beoordeeld. Recensies die onmiddellijke actie vereisen worden op intelligente wijze gemarkeerd, zodat de meest kritieke feedback van klanten prioriteit krijgt.

Belangrijkste resultaten:

  • Brand Sentiment Score: Een real-time meting van de emoties van klanten over de producten van onze klanten.

  • Waarschuwingen voor kritieke beoordelingen: Onmiddellijke melding van beoordelingen die dringend aandacht vereisen, zodat de klantenservice snel kan reageren.

  • Marktintelligentie: Trends en patronen uit de feedback van klanten dragen bij aan strategische productbeslissingen.